دل نوشته ای با امام زمان عجل الله

سلام بر تو در همه شب ها و روز ها، سلام بر همه لحظه هایت بر نماز هایت بر دعا هایت، سلام برتو ای بهار زندگی، سلام برتو ای زاده طه و یس ، سلام بر تو ای فرزند علی (ع) و فاطمه (س) ، سلام برتو ای یوسف گمگشته زهرا.

ای گل نرگس! میخواهم لطیف ترین و عمیق ترین احساس قلبیم را نثارت کنم، به امید آنکه لایقم بدانی و نوشته ام را بخوانی.

مولا جان ! درد فراقت چون کوهی از غم بر سینه ها سنگینی میکند، شیفتگانت در به در، در جستجوی تو هستند، درحالی که در میا آن هایی. ای پدر مهربان و ای عزیز مصر، ای مظهر خدای رحمان و رحیم! تا کی در طلبت سرگردان باشیم؟ تا کی تورا جوییم و به دیدار تو موفق نشویم.

ای جان ها همه فدای تو، ای کشتی نجات و ای ساحل رستگاری، تو در کجا و در چه سرزمینی زندگی میکنی؟ چقدر دشوار است که همه را ببینیم و چشم ما از دیدن جمال دلربایت محروم باشد. چقدر سخت است که سخنان همه را بشنویم اما کلام دلجوی تو و صدای گرم نوای ملکوتی قرآن خواندنت به گوش نرسد.

مهدی جان! اگر زنده ایم و نفس می کشیم برای آنست که به برکت وجود تو روزی میخوریم و دلشادیم که شاید یکی از سربازان رکابت باشیم.

ای برزگوار! چکنیم که دستمان خالی است و برای تو کاری نکرده ایم و شرمنده روی تو هستیم، اما آنچه از این چشم به راه بر می آمد، نگارش چند سطری در مقام و منزلت تو بود، تا عاشقان و منتظرانت هرچه بیشتر با تو آشنا گردند که آن را به پیشگاه قدسی ات و به روح پدر بزرگوارت و به ساحت گرامی مادر والا مقامت حضرت نرجس خاتون که پروردگار عالم چون تو گل زیبایی را در وجود پاک او پرورش داد تقدیم میکنم.

ای کاروان سالار عشق و ایثار! و ای قافله‌سالار دین و قرآن! ای پادشاه خوبان! ما آماده ایم تا شما را یاری کنیم و اگر روزگاران زیادی بگذرد و غیبتت از این که هست طولانی تر شود نه تنها از ایمان و عشق ما کم نخواهد شد، بلکه یقین ما به وجود تو بیشتر میشود و آتش عشق تو در ضمیر ما زبانه میکشد. با این آرزو که در رکاب تو و در راه یاری دین خدا به شهادت برسیم و به میهمانی خدا برویم.

در پایان، بگذار حرف دلم را بی پرده بگویم، ای مهربان، ای عزیز، ای جان جانان، ای گل فاطمه! دوستت دارم و منتظر ظهور سبزت نشسته ام.